[vc_row][vc_column][vc_column_text]Εφόσον χρειαστεί, μπορείτε να επιστρέψετε όλη ή μέρος της παραγγελίας σας εντός 15 ημερών από την ημέρα παραλαβής της.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή είναι, τα προϊόντα να είναι σε άριστη κατάσταση, έχοντας επάνω όλες τις ειδικές σημάνσεις

Αλλαγή είδους που έχει αγοραστεί σε φυσικό κατάστημα

Για τις αγορές που γίνονται στα φυσικά καταστήματά μας υπάρχει δυνατότητα αλλαγής σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα εντός 15 ημερών, εφόσον συνοδεύονται από απόδειξη/κάρτα αλλαγής και είναι σε άριστη κατάσταση.
Αν δεν επιθυμείς να αλλάξεις το προϊόν με κάποιο άλλο εκείνη την στιγμή, μπορείς να ζητήσεις την έκδοση πιστωτικού 6μηνης διάρκειας για επόμενη αγορά σου.
Κατάσταση επιστρεφόμενων προϊόντων
– Εάν επιστρέψετε ένα προϊόν που είναι κατεστραμμένο ή έχει χρησιμοποιηθεί με τρόπο που έχει μειώσει σημαντικά την αξία του, διατηρούμε το δικαίωμα να μειώσουμε ή να αρνηθούμε την επιστροφή χρημάτων.
– Κατά την επιστροφή του προϊόντος, βεβαιωθείτε ότι είναι συσκευασμένο με ασφάλεια, κατά προτίμηση στην αρχική συσκευασία.
Σε αυτή την περίπτωση μπορούμε να πουλήσουμε ξανά το προϊόν και να κάνουμε άλλον έναν πελάτη ευχαριστημένο.
Αποθηκεύστε την απόδειξη παράδοσης από την μεταφορική εταιρεία εάν λάβετε μία καθώς επίσης και τον αριθμό αποστολής.
Η έλλειψη της αρχικής συσκευασίας ενδέχεται να προκαλέσει τη μείωση του επιστρεφόμενου ποσού από τη εταιρία

Δικαίωμα υπαναχώρησης/επιστροφής για online αγορές

Έχεις δικαίωμα να υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση αγοράς και να επιστρέψεις τα προϊόντα που αγόρασες, χωρίς καμία κύρωση και χωρίς να χρειάζεται να παρέχεις καμία αιτιολογία, εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που τα παρέλαβες εσύ ή κάποιος τρίτος στον οποίο δόθηκαν σαν δώρο.
Επιστροφές δε γίνονται δεκτές:
1. Σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής ή τα οποία έχουν αποσφραγιστεί ή πλυθεί μετά την παράδοση, όπως καλλυντικά, μαγιό, κάλτσες, καλσόν, εσώρουχα, σκούφοι.
2. Σε προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένα, όπως ειδικές παραγγελίες επίπλων, στρωμάτων, μεταλλικών ειδών, κλπ.
3. Τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και να διατηρούν όλες τις ετικέτες
4. Αξεσουάρ: θα πρέπει να επιστρέφονται με άθικτη την αρχική τους τσάντα ή χαρτόνι

Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή με ίδιο ή άλλο προϊόν ή να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, επικοινωνώντας με την εταιρεία μας, είτε τηλεφωνικά στο 2102138613, είτε μέσω e-mail στο info@bebejou.gr.
Η επιστροφή προϊόντων θα γίνεται δεκτή μόνον κατόπιν έγκρισης της εταιρείας .
Παρακαλώ σημειώστε ότι η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές των προϊόντων κατά την χρήση/δοκιμή τους  και δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση σε αντικατάσταση αυτών.

Έχετε τη δυνατότητα να στείλετε το δέμα σας πίσω στην εταιρεία με τους εξής τρόπους :
1. Για τις αποστολές με μεταφορική εταιρία (courier)
Στέλνετε το δέμα σας με την εταιρεία μεταφορών (courier) που λάβατε το προιόν ή με οποιαδήποτε άλλη εταιρία μεταφορών (courier) , με δική σας χρέωση, που σημαίνει ότι θα επιβαρυνθείτε οικονομικά για την επιστροφή, καθώς για την επαναποστολή της παραγγελίας σας από την εταιρεία (courier) με ποσό σύμφωνο με τον ισχύοντα τιμοκαταλογο της εταιρίας μεταφορών (courier) για τα αντίστοιχα κιλά .Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, σας επιστρέφεται ολόκληρο το ποσό.

2. Για τις αποστολές με μεταφορική εταιρία (πρακτορεία)
Στέλνετε το δέμα σας με την μεταφορική εταιρία (πρακτορεία) που παραλάβατε το προιόν, με δική σας χρέωση, καθώς και για την επαναποστολή της παραγγελίας από την εταιρία μεταφορών (πρακτορεία) με ποσό σύμφωνο με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο της εταιρίας μεταφορών.
Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, σας επιστρέφεται ολόκληρο το ποσό.
3. Επιστροφή του δέματος απευθείας από εσάς προς την εταιρία μας, σε οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου μας.
Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, σας επιστρέφεται ολόκληρο το ποσό.

Σε κάθε περίπτωση: Το δέμα σας μέσα θα πρέπει οπωσδήποτε να περιέχει
1. το προϊόν το οποίο επιστρέφετε
2. το ειδικό Έντυπο Επιστροφής που υπήρχε στο αρχικό πακέτο που λάβατε, συμπληρωμένο με τις απαιτούμενες πληροφορίες, ακριβώς όπως σας ζητούνται
3. την απόδειξη συναλλαγής σας

Για τις περιπτώσεις επιστροφής χρημάτων, εάν η αγορά σας έχει γίνει με αντικαταβολή, τα χρήματα θα σας επιστραφούν μέσω Τραπέζης, εάν η αγορά σας έχει γίνει ή πιστωτική/ χρεωστική κάρτα, τα χρήματα θα σας επιστραφούν με τον ίδιο τρόπο (όλα τα απαραίτητα στοιχεία καλείστε να τα συμπληρώσετε στο ειδικό Έντυπο Επιστροφής που εσωκλείεται μαζί με την απόδειξή σας στη συσκευασία που θα παραλάβετε).
Παρακαλώ σημειώστε ότι οποιοδήποτε τραπεζικό κόστος για την επιστροφή χρημάτων βαρύνει τον πελάτη.

Η διαδικασία των επιστροφών των προϊόντων συνήθως διαρκεί 3-4 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία που η εταιρεία παραλαμβάνει τα προϊόντα επιστροφής.
Αυτό συμβαίνει, διότι όλες οι επιστροφές περνούν από τη διαδικασία ποιοτικού ελέγχου προτού φτάσουν στα γραφεία του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που έχει επιστραφεί, η εταιρεία μας, θα επικοινωνεί με τον πελάτη για την επίλυση του ζητήματος.
Η διαδικασία των επιστροφών των χρημάτων διαρκεί έως 20 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία που η εταιρεία παραλαμβάνει τα προϊόντα επιστροφής. Αυτό συμβαίνει, διότι όλες οι επιστροφές περνούν από τη διαδικασία ποιοτικού ελέγχου προτού φτάσουν στα γραφεία του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Αν έχετε οποιαδήποτε απορία που αφορά στην επιστροφή της παραγγελίας σας, παρακαλώ μην διστάσετε να μας καλέσετε στο 2102138625 (ώρες καταστημάτων) ή να μας στείλετε e -mail στο info@bebejou.gr

Η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή με courier είναι: Αγιας Γλυκερίας 36 , Γαλάτσι ,τκ 11146

Η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή με πρακτορεία είναι: Λ.Λαυρίου 123, Παιανία , τκ 19002[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]